THE AIRSOFT COMMUNITY GATEWAY. Valor, Honor, Courage, Defend & Avenge.
 
HomeFAQMemberlistRegisterLog in
Latest topics
» Were back!
Tue Apr 12, 2016 10:17 pm by NOBODY

» Anyone know how to unlock a gear box?
Mon Apr 11, 2016 10:24 pm by NOBODY

» The return.....
Mon Apr 11, 2016 9:57 pm by Bones

» WHAT'S UP YO
Mon Apr 11, 2016 9:48 pm by Bones

» Anyone Playing This Saturday Dec. 27th?
Mon Apr 11, 2016 8:48 am by BELIAL

» SandDragon
Mon Apr 11, 2016 8:36 am by BELIAL

» Old schooling in the Forum
Sat Apr 02, 2016 5:14 am by onotix

» Air soft alert!
Tue Dec 01, 2015 8:11 pm by SandDragon

» I AM BACK!!!!!!!!
Sat Aug 29, 2015 8:09 pm by SandDragon

Similar topics
October 2017
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar
Top posters
SandDragon
 
DEVIN
 
Jester
 
Pandemonium
 
NOBODY
 
EAGLE
 
Rogue Echo 1
 
TANK
 
Streets
 
SEABEE
 
Social bookmarking
Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  

Bookmark and share the address of Airsoft-Reserve on your social bookmarking website

Share | 
 

 may i borrow a gun?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
DEVIN
Master Gunnery Sergeant
avatar

Posts : 2174
Reputation : 1
Join date : 2010-06-04
Age : 22
Location : Some where inside your home...you wont know until it's to late and all your bendy straws are gone.

PostSubject: may i borrow a gun?   Fri Nov 05, 2010 6:00 pm

Does anyone have a gun i could borrow tomorrow?Both of mine are dissembled one for upgrading and the other for repair.I dont care if its a cheap walmart springer.i rather it be a cheap springer just in case i fall or something it wont be a big problem if it brakes.I will pay more any damages if done to the gun. Thank you

Devin
Back to top Go down
Gmery
Lance Corporal
Lance Corporal
avatar

Posts : 97
Reputation : 0
Join date : 2010-07-25
Age : 26
Location : Miami

PostSubject: Re: may i borrow a gun?   Fri Nov 05, 2010 6:07 pm

i have this cheap springer a famas u can even take that shit back home lol.
Back to top Go down
DEVIN
Master Gunnery Sergeant
avatar

Posts : 2174
Reputation : 1
Join date : 2010-06-04
Age : 22
Location : Some where inside your home...you wont know until it's to late and all your bendy straws are gone.

PostSubject: Re: may i borrow a gun?   Fri Nov 05, 2010 7:42 pm

Gmery wrote:
i have this cheap springer a famas u can even take that shit back home lol.

Lol ok thanks.U goin tomorrow right.
Back to top Go down
Gmery
Lance Corporal
Lance Corporal
avatar

Posts : 97
Reputation : 0
Join date : 2010-07-25
Age : 26
Location : Miami

PostSubject: Re: may i borrow a gun?   Fri Nov 05, 2010 7:54 pm

he'll yeah gotta test my new uppies and the camo on my gun haha
Back to top Go down
SandDragon
1st lieutenant
avatar

Posts : 3257
Reputation : 0
Join date : 2010-04-25
Age : 42
Location : Miami Beach building SandCastles- I shit you not!, and get paid to do this!

PostSubject: Re: may i borrow a gun?   Fri Nov 05, 2010 8:09 pm

I am planning to get this way cool Cheap ass Walmart transparent AK 47 and show up wearing a NOOB T shirt... even funny if it get me some sweet kills!

lol!
Back to top Go down
Gmery
Lance Corporal
Lance Corporal
avatar

Posts : 97
Reputation : 0
Join date : 2010-07-25
Age : 26
Location : Miami

PostSubject: Re: may i borrow a gun?   Fri Nov 05, 2010 8:14 pm

lol.. you're better off buying some grills a big chain and painting your rpk gold
Back to top Go down
EAGLE
First Sergeant
avatar

Posts : 1166
Reputation : 0
Join date : 2010-07-01
Age : 21

PostSubject: Re: may i borrow a gun?   Fri Nov 05, 2010 9:05 pm

LMFAO AT GMERY
Back to top Go down
SandDragon
1st lieutenant
avatar

Posts : 3257
Reputation : 0
Join date : 2010-04-25
Age : 42
Location : Miami Beach building SandCastles- I shit you not!, and get paid to do this!

PostSubject: Re: may i borrow a gun?   Sat Nov 06, 2010 1:16 am

Gmery wrote:
lol.. you're better off buying some grills a big chain and painting your rpk gold

I will speak to the Lord of War about a Golden RPK and a Bling Bling to match! lol! lol!
Back to top Go down
jakeson
Corporal
Corporal
avatar

Posts : 112
Reputation : 0
Join date : 2010-09-04
Age : 29
Location : Homestead

PostSubject: Re: may i borrow a gun?   Sun Nov 07, 2010 12:52 am

Gmery wrote:
lol.. you're better off buying some grills a big chain and painting your rpk gold

Have you seen my AK? I made it stockless, sightless (not on purpose) and safetyless. I call it STREETJUSTICE and am planning to come out one of these days wearing similar attire. It's based on "thug" hardcore kids like these fine gentlemen (this song is terrible but you should watch the whole video, its hilariously retarded):



HARDCORE FAMILY: THE WAY IT'S GOTTA BE!
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: may i borrow a gun?   

Back to top Go down
 
may i borrow a gun?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Need to borrow/rent late 50's early 60's convertible
» Anyone local have a reefer dolly I can borrow?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AIRSOFT RESERVE :: General Dialogue-
Jump to: